Termékek Menü

Rhino BLX 65 BMR GPS NxT elektromos orrmotor

Ár:
865.990 Ft
639.900 Ft
Kedvezmény: 26%
Az akció időtartama:
2024. 04. 24. -
Gyártó: Rhino
Elérhetőség: Külső raktáron
Cikkszám: 149942065
Vadonatúj GPS-es orrmotor a Rhinótól. Halkabb, gyorsabb reagálású, és pontosabb GPS-e, mint az elődjének. És fekete.
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (2)
Menny.:db
Ha részletfizetéssel vásárolná meg a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módnál jelölje be Cetelem Online Áruhitelt.

Leírás és Paraméterek

ÚJ! Rhino BLX65 BMR GPS NXT 12V elektromos orrmotor

Csendesebb, pontosabb, gyorsabb reagálású! BMR sorozat következő generációja: a BLX65 GPS NXT orrba szerelhető elektromos külmotor! Praktikus rádiós távirányítóval és GPS funkcióval. A motorfejen található új, részletes kijelző hasznos információkat tartalmaz. A továbbfejlesztett GPS technológiával a motor még kényelmesebben irányítható. A motor fel van szerelve pilóta üzemmóddal (manuális utazás iránytűvel), navigációs móddal, sebességtartó üzemmóddal (tempomat) előre beállított sebességgel, valamint GPS- horgony funkcióval és útpont bevitellel. További hasznos funkciók a talaj feletti sebesség kijelzése és a nyomvonal rögzítése (a távolságok tárolása és legfeljebb 16 pálya visszajátszása). A GPS helymeghatározás pontossága 2-5 méter (a külső körülményektől függően). A nagy teljesítményű BLX65 GPS elektromos külmotor 65lb tolóerőt ad 12V-on és maximum 520W-on. A körülbelül 137 centiméter hosszú tengely alumínium kompozitból készült. Fel- és lehajtható kioldó kar segítségével. Mint minden Rhino motornál, a BLX65 GPS merülési mélysége is fokozatmentesen állítható. A BLX 65 BMR GPS brack és sós vízben is üzemeltethető.

TECHNIKAI ADATOK: súly 16kg, 12V, 137cm tengely hossz, alu-kompozit tengely, 2100kg max. csónak súly, tolóerő 65 lbs 520W-nál, maximális áram felvétele 50A.
FUNKCIÓK: elektromos külső motor teleszkópos kormányrúddal állítható fokozatmentes sebesség állítással, információs kijelző a fontosabb működési adat megjelenítéséhez
BIZTOS, KÉNYELMES ÉS EGYSZERŰ: orrmotor távirányítóval állítható motor- és kormányzási funkciókkal, GPS irányítású horgonyzási és tempomat funkciókkal (Cruise Control)
IDEÁLIS ALKALMAZÁS: orrmotorként alkalmazva a horgászcsónakon

Vélemények

5.00
2 értékelés
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2024. 05. 22.
Sikerült április végén szert tennem erre az új Rhino orrmotorra. Korábban még nem volt orrmotorom, így összehasonlítási alapom sincs, viszont az elmúlt lassan egy hónapban nagyon sok tapasztalatot sikerült szereznem vele. Először is lássuk a hideg zuhanyt, ebben nincs hátramenet, vagyis van, de nem az elektromos motoroknál megszokott módon. Nincs olyan, hogy a rotor forgásirányának megváltoztatásával kapcsolsz hátramenetet (legalábbis ilyet eddig nem találtam), hanem a motort kell a tengelye körül 180°-kal elforgatni. Ez viszont nem egy gyors folyamat, ha a forgató mechanizmussal akarjuk ezt elérni. A hagyományos elektromos motornál a hátramenet kapcsolása nagyon hasznos volt, ha pl. a parti fákra feldobott csalit akartam leszedni. Mivel nincs összehasonlítási alapom, nem tudom más orrmotorok rendelkeznek-e hátramenettel, lehet ez egy általános megoldás az orrmotorok esetében. Neten nem találtam erről információt.
A 18kg-os tömegű motor könnyen mozgatható, nem szükséges nagy erőkifejtés a motor felhelyezéséhez vagy levételéhez, ezért nem okoz gondot, hogy a horgászatok alkalmával le és fel szerelem.
Mind a motoron, mind pedig a távirányítón leolvasható az akkumulátor töltöttsége. Illetve a motor talpán elhelyezett jelzőfény a távirányítóval való sikeres kommunikációt is visszajelzi. A jelzőfények fényereje nappal jól látható, viszont éjszaka nekem már túl erős volt a fénye, és mivel a fényerő szabályozására nem jöttem rá, letakartam egy darab ronggyal, hogy ne zavarjon az éjszakai dobálások közben.
A távirányító kezelése egyszerű és a gombokon elhelyezett feliratok és ikonok jól láthatóak. A távirányító kijelzőjének fényereje mind éjszaka mind pedig nappal megfelelő.
Az egyes funkciók be- és kikapcsolását, valamint a fordulatszám módosításokat jelző hang nyugtázza, ami nagyon jól jön, ha a csónak végében állva szeretnénk tudni, hogy a kívánt funkció aktiválódott-e.
A rotor sebessége 1-től 10-es skálán szabályozható és az én alu 5 méteres, terhelten kb. 400kg-os csónakomat 4,5 km/h körüli sebességgel tudta maximum vinni szélcsendes időben állóvizén. Az sem okozott neki gondot, hogy kihúzza a csónakot a tisza-tavi csatornák zsilipjein, amikor közepes erővel áramlott a víz befelé.
A GPS pontos, felhő mentes időben olyan 1 méter körüli pontossággal tudja irányban tartani a csónakot horgonyzás közben és mindezt áramló, limányló vízben is megfelelően teszi. Álló vízben már kicsit más a helyzet, itt előfordult, hogy a csónak az adott pont körül forgott, vagyis, volt, hogy a vége, volt, hogy az eleje nézett észak felé. De ez megint nem a motor hibája, álló vízen a hagyományos horgony is hasonlóan működik. Egyébként kipróbáltam és ha a csónak végét is rögzítettem egy kisebb súllyal, akkor hibátlanul helyben tartható volt a csónak.
A Tisza-tavon a csatornákban elmentet útvonalon többször is hibátlanul és pontosan vitt végig. Az útvonal rögzítő funkció nagyon hasznos, egy apró hiányosságot viszont találtam. Az elmentett útvonalakat nem lehet elnevezni, viszont jelzi a készülék, hogy az elmentett útvonaltól milyen távolságban vagyunk, ami nagy segítség az elmentett útvonalak beazonosításához. Az elmentett útvonalak esetében választhatunk, hogy a kezdő vagy végponthoz navigáljon, mely pontokhoz vezető utat nem minden esetben találja meg elsőre. Többször fordult elő, hogy az adott útvonal kezdő- vagy végpontja előttem volt, de az orrmotor először elkezdte a csónakot megfordítani és csak pár megtett méter után ismerte fel, hogy valójában merre kell mennie és állította megfelelő irányba a csónakot. Ez egyébként a GPS működési sajátossága, mint sem a motor hibája.
A tempómat funkció is kiválóan működik, de még nem jöttem rá, hogyan tudom az útirány funkcióval ötvözni. Egyébként nem nagy hiány, hogy a két funkció ötvözése nem lehetséges (vagy nem jöttem rá, arra, hogy hogyan lehet), az útirány tartás során is megadható a propeller fordulata, így nagyjából állandó sebesség érhető el (változó vízáramlatok esetén ez persze nem igaz).
Az útirány tartás egy nagyon hasznos funkció számomra, mert a Tisza-tó medencéiben egy távoli pont irányába rögzítve a csónak haladási irányát, kényelmesen dobálhatunk, vagy szerelhetünk anélkül, hogy a csónak vezetésével kellene foglalkozni. Az útirány tartását még erősen hullámzó vízen, nagyobb szélben is helyesen végezte a motor, igaz itt érdemes volt kicsivel nagyobb sebességi fokozatot használni.
A motorhoz vásároltam egy 100 Ah LiFePo4 akkumulátort, amivel az egész napos használat gond nélkül megoldható volt.
A motor beváltotta a hozzá fűzött reményeket, és nagyban megkönnyíti a horgászatot csónakból.
A motor értékelésén kívül szeretném kiemelni a Smartfishing webshop vásárlóbarát hozzáállását. Az elmúlt egy évben csak pozitív élményeim voltak a vásárlások során. Az orrmotor vásárlásakor is nagyon gyorsan tudtak segíteni a beszerzésben, nekik köszönhető, hogy május elsején már használhattam az új orrmotoromat. A személyes csomagátvételek során mindig nagyon kedvesek és amennyire tőlük telik rugalmasak. Egy megbízható, korrekt kereskedői csapat akit csak ajánlani tudok!
| 5 / 5 csillag!
2024. 04. 24.
Az elsők között kezdtem egy ilyet használni itthon. Nagyon jók a tapasztalataim, Nyilván a hosszú távú következtetéseket majd csak ezután lehet levonni.
Termék címkék: e-motor, elektromos, motor